نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4670
-
الف
+

پاسخ کوبنده دختر بروسلی به «کوئنتین تارانتینو» : ساکت شو !

دختر بروس لی به جدیدترین صحبت های کوئنتین تارانتینو پاسخ داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، دختر «بروس لی» در پاسخ به جدیدترین صحبت های «کوئنتین تارانتینو» نسبت به چگونگی به تصویر کشیدن کرکتر پدرش در فلم «روزی روزگاری در هالیوود» گفت بهتر است او ساکت شود.

این در حالی است که «تارانتینو» پس از اعتراض «شنون لی» از چگونگی به تصویر کشیدن پدرش ، طی یک مصاحبه گفته که بروسلی واقعا مرد متکبری بوده است.

«شنون لی» دختر بروس لی به تازگی در پاسخ به اظهار نظر جدید «کوئنتین تارانتینو» درباره پدرش گفت: تو باید ساکت شوی.

وی ادامه داد: تارانتینو می‌توانست درست رفتار کند. می‌توانست عذرخواهی کند و بگوید واقعا نمی‌دانستم بروس لی چگونه انسانی بود ، او نباید می‌گفت که پدرم واقعا این گونه شخصیتی داشته است.

دختر بروس لی با اشاره به پاسخ تارانتینو افزود: «تارانتینو» نمی‌خواهد خودش را از تک و تا بیندازد. چنین نگاهی نسبت به پدرم همیشه وجود داشته و تلاش دارند بگویند او مردی فوق العاده نبود. 

شنون تاکید کرد: تارانتینو می‌تواند هر جور که خواست بروس لی را تصویر کند اما باید بگوید این یک فلم داستانی است و من دوست داشتم به این شکل باشد و خیلی هم جدی نگیرید.

همه این صحبت ها از جایی آغاز شد که شنون به تصویری که از پدرش در فلم جدید تارانتینو ارایه شده اعتراض کرد و گفت: پدرش انسانی از خودراضی نبود و شاید بتوان گفت در زمینه هنرهای رزمی غرور داشت چون واقعا از همه برتر بود.

این در حالی است که همسر بروس لی در کتاب زندگینامه‌ای خود که با عنوان «بروس لی: مردی که تنها من می‌شناختم» منتشر شد، نوشته است: «هر کسی بروس لی را می‌دید می‌گفت او حتی می‌تواند محمد علی را هم شکست بدهد». او این حرف را نه از زبان خودش بلکه دیگران گفته است.

به نقل از مهر ، «برد پیت» به دنبال اعتراض اولیه «شنون» در گفت‌وگو با انترتینمنت ویکلی تاکید کرده اس که شخصیت بروس لی در مقابله با شخصیت او شکست نخورده و فلم بدون نشان دادن نتیجه این مبارزه به سکانس بعدی می‌رود و قصد تحقیر بروس لی در میان نبوده است.

بیشتر بخوانید :

دختر بروسلی: از اینکه به پدرم خندیدند خیلی ناراحت شدم

بروسلی به هالیوود بازگشت؛ این بار از افغانستان

م ح

نظر شما
ارسال نظر